A “Mélytorok”-tól az “Orgazmus”-ig

Bocs, sminkcuccokról lesz szó, mert a sminkmárkáknak tényleg beválik, ha perverz kis neveket adnak a termékeiknek. Ki ne akarna ugye “Orgazmus” pirosítót venni?:) És a “Mélytorok” pirosító is létezik 25 dollárért. Pár évvel ezelőtt pedig simán belefért mindenkinek, hogy Marc Jacobs Lolita néven dobjon piacra egy palettát, mert csupa ártatlan szín volt benne.

A “Kiskorú” nevű piros rúzs Kat von D-től, ami megjelenésekor nagy port kavart, és nyilván ez volt vele a cél…

*drool* it’s everything I hoped it would be #sephora #katvond #underagedred

A post shared by Lisa M. Lopez (@pez.pics) on

Nagyon ikonikus darabnak számít a Nars Orgazmus nevű pirosítója, még egy csinos kis videót is csináltak mellé, ami leginkább azt sugallja, hogy elég egy jó sminkecset, egy kis rúzs, na, meg ez a pirosító, és szuperül el tudsz lenni egyedül is egy bérelt luxusautóban.

A Too Faced “Jobb, mint a szex” nevű szempillaspirálja egy kicsit lenézi a vásárlóit, hiszen feltételezi, hogy egy szempillaspirálért eladja a lelkét a kedves fogyasztó. Ugyanakkor meg vicces, és ezerszer jobb ötlet, mint a “Kiskorú” rúzs…

És már látom is, ahogy valaki szex után azonnal az Essie “Szex után” árnyalatú körömlakkja után nyúl, vagy szex előtt a “Méret számít” színű lakkját keni fel, és drukkoljunk, hogy a partnere nem ismeri ezt a színárnyalatot.

A Nars pedig kitalálta a Mélytorok és az Orgazmus fantázianevű pirosítókat, a G-pont nevű highlighter pedig csak a ráadás.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.